El Femení domina i guanya 3 gols a 2 a un bon Sant Pere Pescador

Victòria del Femení per 3 gols a 2 aquest dissabte a la tarda al camp del Sant Pere Pescador. Les taradellenques van guanyar un partit molt disputat però que van saber dominar la major part de l’enfrontament, tot i no resoldre'l fins a la part final del partit.

 

El Taradell va començar molt bé i, només començar el partit, les taradellenques marcaven el primer gol. Una jugada de Carla Gardeta per la banda dreta, centrava a l’àrea i el rebuig de la defensa local el recollia Paula Bonay per empènyer la pilota dins la porteria.

 

Amb l’avantatge, el Sant Pere va anar a buscar l’empat i no va trigar a posar en perill la porteria d’Alba Canal. Al minut 4, una bonda jugada del Sant Pere acabava amb un xut de les del Baix Empordà que sortia molt a prop del pal. Al minut 7, tornaven a posar en perill la porteria d’Alba amb una centrada però que la portera aconseguia atrapar. Al minut 10, una altra jugada de les locals acabava amb el xut de la davantera que sortia per sobre el travesser.

 

Després de tres oportunitats clares, el Taradell va tornar al partit. Sortint de darrere el Taradell va disposar de tres bones oportunitats. La primera al minut 11, quan després d’una bona jugada, Paula no definia bé a la porteria. La segona, al minut 12, quan Carla Gardeta centrava la pilota dins l’àrea però no trobava cap jugadora per rematar i, al minut 13, una jugada idèntica de Carla Gardeta, la pilota tornava a quedar sense rematadora final.

 

Al minut 24, nova jugada pel Taradell, quan Sílvia Bellés aprofitava una errada defensiva per recuperar la pilota però el seu xut va anar a fora i, quatre minuts més tard, una nova oportunitat quan Núria Espona feia una passada a l’espai per Carla Gardeta perquè xutés a porteria però en aquesta ocasió la portera atrapava el xut.

 

Al minut 30, arribava el primer gol del Sant Pere. El Taradell perdia una pilota i la davantera local l'aprofitava per entrar a dins de l’àrea i posar l’empat a 1 gol al marcador. Tot i el gol, el Taradell portava el pes del partit i tornava a generar perill amb facilitat. Un minut més tard, era Paula Bonay qui tornava a posar perill a la porteria rival després de marxar per la banda, però el seu xut va sortir desviat a córner. En el córner, nova ocasió del Taradell. Judit baixava la pilota amb el cap per cedir-la a la Núria, però el seu xut el va aturar la portera.

 

Al minut 42, en una ocasió de les locals per la banda esquerra, el Sant Pere aprofitava per fer el segon gol amb un xut des de fora l’àrea que va batre a Alba Canal. El Taradell, però, no va trigar a reaccionar. Un minut més tard, a la sortida d’un córner, les defenses del Sant Pere no sabien treure la pilota que després de dos rebots acabava a dins la porteria per tornar a posar l’empat en el marcador.

 

A la segona part, les locals van començar amb empenta. Al minut 1, posaven a prova a Alba amb un altre xut des de fora l’àrea. Tres minuts més tard, les locals tornaven a posar a prova la portera taradellenca amb un altre xut des de fora l’àrea.

 

A partir d’aquí, recital del Taradell. Les blancs i blaves van anul·lar completament el Sant Pere. Al minut 15, Berta Roura va enviar la pilota al pal en rematar una falta. Al minut 17, bona jugada d’Ester Erra i Júlia Cardellach que finalitzava amb un xut potent que va aturar la portera. Un minut 18, nova centrada de Carla Gardeta que no acabava trobant rematadora.

 

Al minut 23, va arribar una de les millors ocasions del partit. A la sortida d’un córner, Berta Roura baixava la pilota per cedir-la a Cristina Pol a l’àrea petita perquè la taradellenca acabés xutant però entre la portera i el pal van desviar la pilota fora la porteria.

 

Al minut 25, Núria Espona tenia una bona oportunitat al rematar una centrada de Carla però la seva pilota sortia fora. Al minut 31, Judit Vilaró tornava a posar a prova la portera amb un gran xut. Al minut 33, Carla Gardeta tornava a posar perill a la porteria local però el seu xut també sortia desviat.

 

Després de tanta insistència, al minut 37, el Taradell aconseguia batre la porteria de les del Baix Empordà. Cristina Pol i Júlia Cardellach iniciaven una bona jugada per obrir al desmarcatge de Judit Vilaró dins l’àrea perquè acabés xutant la pilota ajustada al primer pal i deixar el 2-3 en el marcador.

 

El Taradell va tenir dues oportunitats més per ampliar les distàncies. Paula Bonay amb un xut potent al minut 40 i, Ester Erra no aprofitava un rebot després d’un xut de Paula ja a les acaballes del partit. El Sant Pere, també va tenir la seva per empatar però es va trobar amb Alba Canal a sota pals per evitar-ho.

 

El Femení es col·loca en cinquena posició a la lliga amb 16 punts a sis del líder, el Cabanes i a cinc del Torelló. El pròxim cap de setmana, no hi ha lliga, però els dos següents partits seran molt importants pel conjunt taradellenc. El dia 15 de desembre davant quart classificat, el Girona i el dia 22 davant el segon classificat, el Torelló, tots dos a La Roureda.

 

U. D. Taradell: Alba, Elena Huguet, Laura Casadevall, Sílvia Belles, Cristina Pol, Carla Gardeta, Núria Espona, Judit Vilaró, Sílvia Ylla, Berta Roura i Paula Bonay. També: Ariadna Puigvila, Ester Erra i Júlia Cardellach.

Segueix-nos a Twitter

Troba'ns al Facebook