Reglament intern del Torneig

  • El Torneig començarà el dia 27 de juny i tindrà una durada de cinc setmanes coincidint amb les finals el dissabte 30 de juliol.
     
  • Durant les inscripcions, l’organització demanarà a tots els equips inscrits si hi ha algun dia de competició que no té disponibilitat de jugadors. Un cop l’organització faci els calendaris valorarà cada cas i mirarà de tenir-ho en compte a la mesura que sigui possible. Si l’equip posa que és una setmana sencera, es posaran els partits mínims durant aquella setmana: un o dos. Un cop començat el campionat, l’organització no acceptarà cap canvi de partit si no és per causa de força major.
     
  • En cas que l’organització tingués de suspendre o moure els horaris per causes meteorològiques, sempre s’informarà els equips. Els nous horaris establerts no es podran canviar, exceptuant que hi hagi un fet explícit i que sigui degudament justificat i presentat a l’organització expressant el motiu perquè l’organització pugui valorar i prendre la decisió corresponent.
     
  • L’Organització fixa com a termini, en data divendres 1 de juliol per inscriure tots els jugadors i portar els requisits corresponents per tal que cobreixi l’assegurança mèdica.  Els equips no podran fer cap fitxatge més durant la competició ni en cas de lesió setmanal o malaltia, etc. Per tant recomanem els equips fixar plantilles àmplies per cobrir les possibles baixes. En cas que sigui una lesió greu, es valorà la incorporació d’un nou jugador però el jugadors substituït no podrà jugar més al torneig.
     
  • En cas que un jugador/a es lesioni en un partit de la competició i necessiti assistència mèdica, haurà de comunicar-ho sempre a l’organització que el dirigirà a la clínica corresponent i amb els passos corresponent (full d’accident). Depèn de la lesió, prèviament es valorarà pel fisioterapeuta del torneig. Tot jugador que no comuniqui a l’organització del torneig i no es visiti a la clínica indicada sense el full d’accident, l’assegurança i l’organització no es farà responsable de la cobertura de la visita.
     
  • El jugador que no tingui tots els requisits lliurats a l’organització no podrà jugar partits fins que ho entregui.  Abans de cada partit, es farà un control de jugadors. Cada equip tindrà una fitxes a taula de control i abans de cada partit es passarà una revisió conjuntament amb els entrenadors i delegats de cada equip per validar els jugadors que participen en el partit.
     
  • Un jugador només pot jugar a un equip participant al torneig.
     
  • A la zona de banquetes i taules, només hi podrà haver els jugadors de l’equip participant, un entrenador i un delegat que estaran degudament acreditat. En cas de que no sigui així, els àrbitres de camp o de taula, tindran la potestat de parar el partit o no començar-lo fins que la situació es resolgui. Els entrenadors i delegats, seran els responsables que no hi hagi ningú més a les banquetes que tant sols els jugadors.
     
  • Els membres de taula també son jutges de partit. Si veuen qualsevol anomalia, ho podran comunicar a l’àrbitre parant el partit. Qualsevol insult a ells o a qualsevol membre de l’organització es podrà sancionar com qualsevol sanció dins al camp.
     
  • Direcció, personal de manteniment del camp, membres de taules i control de pilotes són part de l’equip del torneig. Qualsevol falta de respecte i insult a ells, es valoraran els fets produïts i la junta disciplinària posarà la sanció corresponent.
     
  • Cada delegat haurà de passar per la carpa d’informació a recollir dues aigües abans de cada partit. Ho haurà de fer amb dos tiquets que s’entregaran a la taula de control al camp on juga l’equip.
     
  • Els equips tindran el dret d’impugnar el partit. La reclamació s’haurà de fer per escrit des del final del partit fins a les 14h de l’endemà al següent correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Aquesta reclamació sempre haurà de ser entregada des del correu del responsable de l’equip, el nom de l’equip i exposant els fets. Seguidament serà avaluada per la junta disciplinària.
     
  • El torneig tindrà una junta disciplinària per tal d’avaluar les incidències  i si s’escau posar sancions pels fets que es puguin produir. La sanció es publicarà al taulell d’anuncis de la carpa d’informació i a l’espai web. La sanció serà comunicada a través del correu electrònic que s’ha indicat al full d’inscripció. La comissió estarà formada per diferents òrgans de la comissió torneig.
     
  • La comissió disciplinària sancionarà en funció del grau d’infracció protagonitzat pel membre de l’equip.
     
  • La comissió disciplinària tindrà el dret d’expulsar qualsevol jugador o membre d’equip del torneig que mostri una conducta violenta a qualsevol persona implicada en el torneig (rivals, àrbitres o organització).
     
  • A cada equip se li assignarà un vestidor per poder-se canviar. Si hi ha alguna anomalia als vestidors, la comissió disciplinària es reunirà amb els responsables dels equips que utilitzin els vestidors i decidirà, segons la valoració feta.
     
  • Cada equip tindrà una zona d’escalfament habilitada, on SI es podrà jugar amb pilota. L’organització no deixa pilotes per la zona d’escalfament. Els equips hauran d’estar a la zona d’escalfament mínim 15 minuts abans de l’hora marcada pel partit. En aquest període, els responsables d’organització passaran revisió i 5 minuts abans es preparant per sortir el camp i iniciar el partit. Al camp no s’hi podrà escalfar per motius d’horaris.
     
  • El quadrant del calendari sobre local i visitant no tindrà cap mena d’efecte a l’hora de decidir. Si alguns equips coincideixen amb equipatge, l’àrbitre es veurà obligatòriament a sortejar els pitralls.


L’organització i la comissió disciplinaria sempre actuaran respectant la normativa de joc i la normativa interna prenent la decisió que cregui corresponent.

Durant el dies de torneig, tots els equips, per qualsevol consulta, ho podran fer per dues vies:

  • Carpa d’Informació.La persona que es trobi al punt d’informació, es posarà amb contacte amb la direcció del torneig.
  • A través del correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Segueix-nos a Twitter

Troba'ns al Facebook